Kızlar 1 aylık bebegım var ve aşırı gazlı bır cocuk uyurken bıle ıkınıo kendı kndne gaz cıkarırken kaka yaparken sıvı yapıyor ama onuda zor yapıyor, bole sümüksü kakası hatta emiyor emmeden sonra kusuyor genelde mutlaka azda olsa gecmeyen bır hırıltısıda var burnunu temızlıyorum ama gene var tıkalı gıbı nefes alıo sureklı ve yüzü böle kızarık kızarık ben alarjı sandm kaynanam kocam sıcakran olmstr dedı ama kafasnda bıle var yanı o kızarıklık acaba süt alarjısı belrtısı bunlar mı? Netten baktm bole bısıler yazıyordu sızce olablr mı? Bebegnde süt alerjisi olanınız varmı? Varsa nasıl anlasıldı nasıl tedavısı var?