Merhaba 2 gün önce sezeryan doğum yaptım. Sütüm geliyor ancak sanki yetmiyormuş gibi oğlum sürekli aç. Yaklaşık 12 saattir bezini ıslatmadı. Sütümü artıracak pompa önerilerinize ihtiyacım var. Bütçem max 250 lira. Ve ya manuel pompa işini görür derseniz değerlendirebilirim. İşe yarazamazsa mama takviyesi yapmayı planlıyorum. Önerilerinize açığım.