umaylina Selam kızlar benim bebeğim 2850 gram doğdu ve yenidoganda 5 gün ortalama kaldı emmediği için kilo kaybı oldu. Ve şuan bebeğim 47 günlük yani 1 buçuk aylık enson Çarşamba günğ tartındık 4500 kiloydu sizce zayıfmı sizin bebişler kaç kilo ve kaç kilo olmalı ortalama☺️ Doktorumuz gayet iyi normal dedi kilosu için..
Abf umaylina benim oglum da 2800 doğdu 1 ay 27 günlükken 4500 Du, Dr normal demişti, evet persentil e göre biraz düşük ama yavas yavaş toparlıyor,
Efy Bence gayet iyi kilosu 2 ayda hemen hemen 2 kiloya yakın almış zaten doktorunuzda iyi olduğunu söylemiş
DoganurcaN Persentil tablosunu baz alın normal gözüküyosa normaldir benimki anormal gözüküyo iri doğduğundan, izinde hormonlarına baktırcaz 2buçuk aylık 8kg, ama anne sütü aldığından sıkıntı olmazmış