Alminam Doktorumuz kabızlık sorunumuz var die d vitaminini bırakın dedi böyle bir durumla karşılaştınız mı sorun oluyor mu acaba
Merveedd Alminam d vitamini eksikliğinde olabilcek durumları bilmiyor mu bu doktorda kabızlık var diye bıraktırıyor çok şaşkınım bence bırakmayın çok önemli
[silindi] Alminam d vitamini yağda çözündüğü için çoğunun içinde zeytinyağı var zaten, kabız olunca çay kaşığıyla da içirmeyi öneriyorlar zeytinyağını. ben kabızlık yapabilecegini dusunmuyorum bu yuzden ama tabi doktor da degilim
maysa-19 Alminam belki onmarkayi bırakın başka kullanın demiştir d vitamini önemli sanırım doğru doktoru bulmak çok onemli
ErtugrulAnnesii Alminam kabızlığı çözebilecek bir çok yöntem varken faydası ve kullanılması gerekilen d vitaminini neden keser bi doktor🤯
Pinkbery Alminam 1 yaşa kadar aralıksız aksatmadsn kullanılması gerekir. Belki birkacgün ara verin demek istemistir. Hani ondan dolayımı kabızı diye anlamak adına ocean kullanın zeytinyagı var icinde bebeğimi hic kabız yapmadı
DenizKizi Alminam kabızlığa çörekotu yağı cok iyi geliyomus doktor önerdi bize ama alamadan cok sukur gecti
oglummehmedim Ben bir ay icirdim sonra icirmedim gunlerce kabiz oluyodu ha size de icirme diyemem herkesin kendi bileceği
Pinkbery Metindamla gümde bir kere 4 damla olarak veriyorum canım.genelde sabahları aynı saatlerde vermye özen gösteriyorum.
deletedmom2200 Alminam 5 yaşına kadar kullanması gereken en en en önemli vitamin bir gün bile atlanılmaması gerekiyor markasını değiştirin kabızlık için vitamin bıraktırılır mı nasıl doktormuş o da
Alminam deletedmom2200 Ben de şaşırdım doktorumuzu değiştirdik biz de ne bilelim devam edecez well care kullaniyorduk ocean kullanacaz