Oğlum 2 yaşında bi haftadır asla bezini istemiyor çiş geldi diye çıkarıyor tuvalete gidiyoruz e yapmıyor tabiki dk başı tuvalete götürüyor beni yapmiyor tam çıkıyoruz altına yapıyor neyse ben bugünden itibaren başlayım dedim bezi çıkardık ama tabi yine altına yapıyor falanda alışır elbet ben uyurken bez takmalimiyim bilemedim şu an