Immomy Hanımlar ben sezeryan olalı 6.5 ay oldu. Ama dikişim hala çok şiş boylu boyunca ve koyu pembe renk. Dr gel göreyim dedi ama merak ettim başına gelen var mı niye böyle olmuş olabilir?
nneslihan Immomy kontrole gidin bencede içiniz rahatlamış olur, 10 ay oldu sezaryen olalı başlarında o şişlik vardı ama doktorum zamanla inecek dedi öylede oldu çok sürmedi o şişlik
Mlhtyldrmm Immomy yaa cnm aynı sorun bendede var herkes olur diyince doktorumla bile görüşmedim gidersen neden olurmuş banada haber verirmisin bu arada ben dogum yapalı 1 sene oldu
Immomy Med çizgi şiş bir çizgi böyle kıyafetimden elleyince sanki kalın ip varmış gibi elime geliyor uzun
2kezanneoldu intihapmi kapti acaba… ağırlık çok kaldırmamak gerek kendinizi yordunuz mu hiç ozamanda olur ama kesinlikle bi problem bu
Immomy 2kezanneoldu ayy bilmiyorum ki doğumun ilk günü falan yoktu sonraki haftalarda oldu iner diye bekledim hala inmedi
Fitifiti Keloid olmuş. Benim ilk doğumumu yapalı 3 yıl olacak,2. ise 4 ay oldu ama dikiş izim maalesef keloid oluyor,vücut yarayı kapatmıyor.
Rojdaa Fitifiti aynen ben de bir yerde okumuştum keloidmiş bu şekilde şiş olursa yani oda anca kremle fakan yumuşar belki doktor önerisiyle tabi
Wanderlust Immomy keloid olmus olabilir. Bana doktor 5.gun kontrolunde bepanthol anti scar jel kullanmaya basla dedi. 2 ay duzenli kullanim gerektiriyor. Sisligi indi henuz 40im cikmamasina ragmen. Siz de isterseniz danisin doktorunuza. 1.ay sonraki yaralarda kullanmak ve sisligi indirmek icin minik tirtikli topu var onunla masaj yapabilirsiniz dedigim kremi alirsaniz ben daha yeni yeni o aparati kullanmaya basladim onu kullanmadan da cok etki etti zaten. Gecmis olsun🌸
Ankakusu35 Immomy bu durumu doktorunuza danıştınız mı bende de aynı durum var ama postunuzu okuyana kadar normal bir durum sanıyodum
Immomy Ankakusu35 kontrole çağırdı canım bir göreyim dedi ama gitmek istemedim. Ama arkadaşın dediği durum büyük ihtimalle. Araştırdım o gibi