Dur aklıma geldi bir de şey var. Çantasını hazırlıyorum her evden cıkışta. Herşeyi koyuyorum bebek ya daha bebek o. Terleyebilir, üşüyebilir, kaka yapabilir, düşüp bi yerini kanatabilir paytak paytak yürüyo cunku. Susayabilir. E hırka, tşört, su, bez, oyuncak, ıslak mendil yelek hepsini düşünüp koymaya calışıyorum. Alt tarafı şuraya gidip gelceksiniz yarım saate, ne abarttın, suyunu al çık, ne gerek var çantaya. Allahımm cok sinirliyim batıyo artık batıyo. Çanta hazırlamayan var mı ya şak diye cıkıyomusunuz