hafsahatun -nuurr9206 aslında müziği açmadığımda da uyuyor ama çok zor ve en ufacık seste uyanıyor. Galiba artık biz de alıştık. Eşim ve bende o olmadan uyuyamıyoruz 😂
Med 6 aylık bende hala kullanıyorum. Acmadan da oluyor fakat,binadan çok ses geliyor, eşim horluyor o zaman zırt pırt uyanıyor. Bizde alıştık zaten.
hafsahatun Smyye20 eşim horladığı zamanlar açıyorum. Yastığımın altına koyuyorum öyle uyuyorum ben de 😂
2015 -nuurr9206 şimdilik bı yere çok gittik yok gittiğim yerde de çocuk oluyor az sessiz oynayın diyorum ama çok zor ses almasi alıştırmam lazım ama bı yere düzgün çıkmıyorum benim evimde çok ses olmuyor