Mercivert Arkadaşlar bebeğim 20 günlük hala cenin pozisyonu gibi ayakları havada uyuyor. Bazen gazı olduğunu düşünüyorum. Ikınıp kendine çekiyor ayaklarını. Bu normal mi? Sizinkiler nasıl?
Aslan-123 Ilk 10 20 gün kendileri cikariyolar gazlarini sonrasinda hic cikaramiyolar ve bizde cikarmamistik acillik olmustuk mutlaka her emzirmeeden sonra sirtini sivazlayin yada hafif hafif vurun🐣