Merhaba güzel anneneler simdi söyle oglum suand a6 ay 24 günlük 4. Aydan sonra geceleri bir sefer uyanıp emip uykusunu hiç bölmeden devam ederdi. Yaklasık bir aydır gece sürekli beslenmeye kalkıyor yani belki beslenmeyede kalkmıyordır uyanıyor emziriyorum uykuya devam ediyor. Ama dğn gece tam bes defa gece bu kadar beslenmeside dogrumu bilemedim gündüz 3 saatte yada 4 saatte bir emziriyorum. Ek gıdada fünde bir ögün veriyorum tadımlardayız onun dısında anne sütü. Anne sütüde yeterli gibi kendi cekiyor ve akıyorda. Acaba ek gıdayımı artırmam gerekiyor doymuyormu sadece annr sütüyle ek gıdayıda midesini zorlamak istemiyorum okadar yüklenmek istemiyorum. Öle uzatmıcam tavsiyelerinizi bekliyorum🌸🌸🌸