Mom727272 Bizimkinin bileğinde beyaz sert bir sivilcemsi şey çıkmış. Annem daha önce orayı çizik görmüş, tirnagiyla falan çizdi galiba. Doktoru yağ bezesi olabilir, artar ya da yayilirsa dermatoloji görmeli dedi https://imgyukle.com/i/OiRZhh