As1ioz 1.5 yasında emzigi kendi attı odayıda ayırdım hiç sıkıntı yasamadık dha uzun uyuyor darısıı beze inşallah suan bi yere bi tuvalete işiyoruz 😋😋😋
Ebruli101 As1ioz kışın benimle yattı şimdi 22 aylık olacak istemiyor beşiğini 😌 uykularmz bölünüyor sürekli ama benim oğlum hem emzik emiyor hem meme inşallah hepsinden bizde kurtuluruz bı an önce yoruldum çünkü
As1ioz Ebruli101 bizim donme seslerimizden cok uyanıyordu parkelerden ses cıkıyo yürürken ayırdım ilk gün bi yatrdım sabah 10 da seslendi bu kadar kolay olcagını dusunmemiştim biz emmiyoruz ama inş sizde rahat bi uyku cekersiniz bn 1.5 yıldır dha yeni uyudum 😔😔