Tehay Nasil yapa bilirim yolun ta basindayim henuz kendiliginden uyuyor. Kesinlikle sallamayayim dimi? Agladiginda beline ve ya karnina piş piş mi yapim ? Kizlar. Sallamadan uyutanlar tavsiyelerinizi bekliyorum
Omus35 Tehay anlamadığım nokta sallamak mı istiyorsun ne güzel kendiliğinden uyuyor uyusun daha çok küçük karnın da zannediyor kendini kendinden teninden ayırma 🥰
Dmt-01 Tehay aynen hiç sallamayın ben hiç sallamadım ne ayagımda ne kucgaımda ne beşikte çok şükür 17 aylık sallanmadan uyur hala 😍
Morfrenk Tehay zaten o sallama serüveni 1 2 aydan sonra başlıyor, şuan için ekstra bir çaba harcamanıza gerek yok☺️
Tehay Omus35 yok yok sallamak istemiyorum. Ve ilerde sallamaya da alistirmak istemiyorum. Şuan yeni dogdugu icin uyuyuyor cabucak 15 20 gune her halde başlar uykusuzluklar ve ya duzensiz uyumalar. O zamqn ne yapmam gerek aslinda onu sormak istiyordum
prensannesi55_ Tehay Bebeğim 3 buçuk aylık hiç sallamadım kendisi uyuyor uykusu gelince kesinlikle sallamayın alışmasın 😊
Sumeyyebaglan Dediğiniz gibi daha yolun başındasınız. İleride “ayaklarım koptu,kolum koptu,belim koptu offff napıcam” demek istemiyosanız sürekli kendi kendine poposuna pış pış yaparak uyutmaya alıştırın. Hoşgeldiniz bu arada😍
Tehay Sumeyyebaglan hoş buldum 🥰 tesekkur ederim. Sallayarak uyutmak gercekten zor ve hemen hemen herkezde bu boyle.aslinde bebekler anne karnindan alişkin sallanmaga. Ama suan kendi basina uyuya biliyor ve sallamazsam hic acqba kendiliginden uyumazmiki ?
Tehay Sumeyyebaglan yani hep eger bi agrisi sancisi olmazsa. Yaşqyip gorucez. Ben yine de tavsiyeler alayimda
Nslhnsvvl İlk ay bebeğimi emzirdim altını aldım gazını çıkardım ve kucagımda sakinleştirip yatagına yatırdım ve kesinlikle emziğe alıştırdım. 40ı cıktıktan sonra kundağa başladım emzir gaz cıkar ve kundak emzik ile devam ettim. Sonrasında uyku öncesi banyo ve uyku arkadaşı rutınlerını de ekledim. Gündüz uykularınıda uzatmamaya calışıyorum uykularımız bu şekilde düzene girdi
Omus35 Tehay canım benim İnan onu bebişlerimiz belirliyor kimisi meme de uyuyor kimisi sallanmadan uyumuyor kimisi karnı doyduğunda olduğu yerde uyuyup kalıyor malum birde bütün düzeni oturtuyorsun dördüncü ay atak dönemi sağolsun alt üst ediyor yani hiç endişlenme bi izle bakalım bebeğin yolunu nasıl çizecek
Ecmsd Tehay nasıl alıştırırsan öyle gider onu ister. Ben hiç sallamadım bazen annem sallamak istedi seviyor öyle müsade etmedim artık bebeğimle tek kaldığımda emzirir beşiğine koyardım kendiliğinden uyurdu
Deletedmom78654 Tehay benim d eski kızım var hiç sallamadım . Zaten çocuklar sallanmayı bilmez biz sallarız onlar alışır sonra biz terkettirmek isteriz 😊
Tehay Deletedmom78654 tesekkur ederem. Gecen hemsire kucagima veriyor. Bebek uyudugu halde salliyorum kucagimda hemsire neden salliyorsun diyo bilmiyorumki diyorum 🤣🤣 annelerde fitrimi bu durum acaba ?