Seralp1 Bi arkadaşım kızına keçi sütü veriyormuş daha erken değil mi dediğimde anne sütüne en yakın keçi sütü dedi bnde üstüne bişey demedim artık ama içirilebinir mi içiren var mı
Ikrazumra19 Seralp1 2 yasina kadar onerilmiyor ki 8 aylik verilsin sindirimez bebek bakmayin simdi sorun olmaz belki ama ilerde olabilir her canlinin sutu kemdi yavrusuna özeldir
Minnossareannesi Seralp1 Burda bende okumuştum 6-7 aydan sonra verenleri ben vermem cesaret edemem gerekte yok bence mama varken ama kınamıyorum sindirim sorunu alerji olmadıysa bir sütün ilerde büyük sorunlara yol açacağını düşünmüyorum sonuçta süt
Sumeyyebaglan Benimde bi tanıdığım 6. Aydan itibaren vermeye başlamıştı. Hatta sağlık ocağından hemşire keçi veya inek sütünün 3te birini sulandırıp mama falan yapabileceğimi söyledi. Tabi ki yapmadım ama bublar görüp duyduklarım
Seralp1 Sumeyyebaglan ya maşallah bebeği de iri ay gözüm yok ama bnm bebeğimde çubuk kraker gibi acaba bende mi içirsem biraz kilo alsa
Sumeyyebaglan Seralp1 eğer doktorlar gelişiminde bi gerilik yok kilosu normal diyosa takmayın bence ve bu yüzdende bir yaşından önce hiç yanaşmayın süte derim. Zaten öyle aman aman kalorilide bi şey değil yani. Peynirler,meyve püreleri,sebzeler verin
Seralp1 Sumeyyebaglan veriyorum ama çok iştahlı bi bebek değil doktoru normal diyor ama işte etraftan da çok zayıf falan dedikleri için takıyorum bnde