covirgin olmaz bazen bende suya koymadan yaparım. Fasulyeyi haşlayıp en az 1 saat kapağı kapalı bekletin. Sonra pişirin. Aynı ıslattığımda yaptığım gibi düdüklüde 40 dk pişiriyorum lokum gibi oluyor. Ben biraz yumuşak seviyorum. Gayette güzel oluyor anlaşılmıyor hiç