Banulcn emzirmeniz hatalı olabilir emerken hava yutup gaz sorunu yaşıyordur ya da yediklerinize dikkat edin onlarda gaz yapar ayak altına karnına acı elma yağı sürün masaj yapın her alt açmada emzirmeden önce karnına masaj yapın ayaklarını karnına doğru itip kendinize doğru yavaşca çekin kolik bebek masajı diye yazarsanız youtubedan oradan örneklere bakabilirsiniz. Burnu tıkalı mı emzirmeden ona da bakın tıkalıysa açın o da gaz yapar. Geçmiş olsun biz 3.ayımızda rahatladık, bu süreçte biogaida kullandık dr tavsiyesi ile çok eğer gaz olursa nurse harvey verdi o da iyi geldi dr danışın belki sizede verin. Bu arada kolik müzikleri var nette onları da açıp rahatlatabilirsiniz bebeğinizi ben bebek uyutucu diye program kullanıyorum bedava indirdim reklamsız dinletiyordum tavsiye ederim