Sütümü sağarak veriyorum. Bundan mıdır bilmiyorum ama göğüs uçlarım aşırı dışarıda. Göğüs kalkanı kullanmadan rahat edemiyorum. Emzirme bittikten sonra düzeliyor mu? Hep kalkan mı kullanıcam ben böyle. Bir de emzirmeden önce göğüs içlerim içe çöküktü. Öyle olmasına alışmışım. Şimdi çok dışarıda olunca o kadar rahatsız oluyorum ki. Emzirme bitince geçiyor mu???