Merhaba. Kızım 1 yaşında ve ciddi bir tedavi döneminden çıkalı 2 ay oldu. Ek gıdaya geçişi engelledi hastane sürecimiz. Şimdi de içmesi gereken ilaçlar var o yüzden ağzına götürdüğüm her şeyi reddeder halde. Sadece anne sütüyle yeterli kaloriyi de alamıyor artık sürekli kilo kaybediyor. Benim size sormak istediğim iştahsız bebeği olan anneler bu süreci nasıl yönettiniz, neler yedirebildiniz? Tavsiyelerinizi bekliyorum