Asel1907 Kızlar 2 kutu mama var elimde 1 numara aptamil bebeğim içmiyor ikisinde açtım birini hastanede açmışlar birini ben açmıştım isteyene gönderebilirim yazık çöpe gitmesin çünkü 3 -4 hafta süresi varmış
OncedenGurme Asel1907 canımız annemiz forum kuralları gereği açılmış mama satışı/gönderimi yasaktır. Bu nedenle postunuz silinmiştir. 🎀