Mrb arkadaşım tüp bebek yaptırdı bugün 1 hafta oldu test yapılmış sonuç 30 çıkmış emin olmak için tekrar test yapılmış 24.1 çıkmış sonuç doktor pozitif demiş ama değer düşük diyor sizin veya çevrenizde böyle bir şey olan bilen varsa yoruma bekliyorum