umudum_var2 bende trabzon🥳 1280aidat kira. Kira 1000 aidat 280😬 normalde 1380 olurduda sağolsun ev sahibi geçen yıl zam yapmadı bebek doğdu diye. Zor ya kiravılık ama ev almaya kalksan 400binden aşa doğru düzgün ev yok. Benim oturduğum yerde 3+1i 500e satıldı 😳 oyüzden ev alma niyetimde istediğimde yok ömrü hayatım boyunca kredi borç ödeyemem. Hani şöyle denir sonra ev aldınız tutumlu olun, gitman biyere, alma bişi bu lafları duyacama kirada dururum daha iyi😂