Şuan benimle aynı sıkıntıyı uykusuzluğu acıyı çeken annelere selam olsun yalnız olmadığımı bilmek beni hem rahatlatıyor hemde üzüyor çünkü bu sıkıntıyı çeken bilir üzülüyorum benim gibi çekenlerde var diye zor çok zor
- Bebeğim hem daha tecrübeliyim hemde salında çok tecrübesizim çünkü ilk bebeğim çok sorunsuz eşi benzeri olmayan bi bebekti şuan 1.5 yaşında kolik olan bebeğim ise 1 aylık hayatımda ilk uykusuz kalışlarım ilk yemek yiyemeyişim çayı buz gibi içişim tuvalete bile gidemeyişim ve daha neler neler
ama geçecek diyolar geçeçek herşey gibi Buda geçecek
inşallah bian önce geçer de benle aynı acıyı paylaşanlara tavsiyeler vericek zamana gelirim bian önce