ANNEBALIIII 13 ocakta doğdu kızım😊 dönmeye çalışıyor ama yapamıyor sinirleniyor😅 bazen biz konuşurken oda sesler çıkarıyor, sürekli oturmaya çalışıyor ama engel oluyorum, hiç ağlamazdı ıh ıh derdi bir haftadır ağlamayı öğrendi uyanınca ağlıyor gözü kapalı, hep ayakta gezmek istiyor, ayaklarını yere bastırmamızı istiyor hep yürüyor gibi adım atıyor bizde evde gezdiriyoruz onu öyle, benden başkasında 10 dakikadan fazla durmuyor 😅