Gamzee42 valla canım doktorum rota aşısı için ister yaptir ister yatırma size kalmış dedi bende 1 doz yaptırdım. 2 doz muş diğerini yaptırmak istemediğimi söyledim. Doktorum 1 taneside bağışıklık vermiştir korur onu dedi canım. Açık konuşmak gerekirse sürekli farklı farklı aşılar çıkıyor rota virüsüne inanmıyorum ben sadece hastalanırsa yaptırmadım diye vicdan azabı çekmeyim diye yaptırdım. Daha önceden böyle birşey yoktu şahsi düşüncem hastalıklara kılıf uydurup aşı üretip insanların paralarını ilâç sektörüne yatırmak için sürekli zor durumda bırakıyorlar. Korona aşısı bile bize ücretsiz belki ama yine bizim vergilerle alınıyor aşılar o kadar aşılama yapıldı hiç bi verimli sonuç yok . Bütün aşıları yaptırdım tabi ben kızımın asi karşıtı değilim sadece rota aşısı samimi gelmiyor ağızdan veriliyor birde çok saçma