Belkis355 Merhaba bebegim 4 ay 27 gunluk ayağından eklem sesi geliyo sizce normal mi doktora gitursem mi
uykusuzMoMm Belkis355 bilgim yok cnm ama daha once bır kısı boyle post acmıstı bayagı kısı normal demıstı
Aselduru88 Belkis355 benim kızımın ayagindanda geliyor bacagini indirip kaldirinca ebe arkadasim normal demisti 8 aylik