Daphnemom Valla 40 hafta olduğu güne göre hesaplayın diyor ama benim kızımın atakları hep doğduğu güne göre oldu gelişimi de hiç geriden gelmedi. Aslında çok da aaa atak haftasıymış diye düşünmedim 4.ay hariç 🙂