Aysetkr benim oğlum da ilk doğduğu zamanlar 4 aya kadar akşam 7 ile 10 arası durmaksızın ağlardı son 3 aydır da gece 3 den 5 e kadar ağlıyor uykusundan uyanıp ve sakinleştirmek inanılmaz zor ilk aylar gazdan dolayıydı şimdi de atak zamanları herhalde anlamadım bende