Kuzeyufuk Kızlar emziriyorum karpuz çilek sondalar varya hani canım ondan cekiyor gaz yapar mı ya sizce bilginiz var mı
Sleepwalker Kuzeyufuk Soda olduğu için birşey olmaz ben günlük 1 tane sade soda içiyorum hala hamilelikte alıştım vazgeçemiyorum emziriyorum da bi sıkıntı olmadı daha allaha şükür mineralli su nede olsa
Eslemlina Kuzeyufuk benim bebegimin çok gaz sorunu vardı yarım çay bardağı ile kola içmiştim 4 de başladı gece 12 ye kadar gaz sancısı çekmişti
BalarisiYusra Kuzeyufuk bişe olmaz ya iç az bişey dene 😂 Ben 2 bardak içiyom bide ama benim kızım 8 aylık hareketli atıyor gazı olsa da kendi bişey yapmadı yani
Mom097 Cok canınız istiyorsa yiyin tabii ki😀 Gaz yapan şeyler yediginizde 1fincan kimyon çayı için olsun bitsin 😉