Kızlar gerçekten herkesin başına geliyormuş onu anladım. Bu korona yakalandıktan ne zaman süre sonra insanı fenalaştırıyor. Annem alerjik astım hastası. Yakalanmış. Şuan durumu iyi iki üç gün önce bi ateş terleme öksürük olmuş geçmiş ama yeni dün test yaptırdılar ve pozitif çıktı. Açıkçası bu alerjik astımdan çekiniyorum biraz. Şuan iyi ama gene kötüleşme durumu oluyor mu yoksa git gide iyiye mi gidiyor bu hastalığa yakalananlar.