Merhaba arkadaşlar oğlum neredeyse 11 aylık, öyle çok problemli bir çocuk değildir yani yemek yer uykusu düzenlidir sadece aşırı hareketli hep ordan oraya emekler çekmece açmaya çalışır mutfakta rahat vermez zıpır bişey 😀 ama gel gelelim ki son bir haftadir biseyler oldu çocuga. Ben odadan çıktığımda deli gibi ağlamaya başlıyor istediği biseyi yapmadığınız zaman çığlık çığlığa ağlıyor bazen mesela çekmeceyi açıyor elini sıkıştırmasn diye alıyorum oradan aman Allahım deli gibi ağlıyor. Bana çok düşkün oldu hiç bacagimdan ayrılmıyor beni göremeyince yine ağlıyor.. bu neyin nesidir böyle? Atak mıdır yoksa kalıcı bişey mi? Sizler nasıl başa çıkıyorsunuz merak ediyorum..