BernaBulut bende çok iştahsız olduğu bi dönem doktora sormuştum bi Umut çocuk bu her gün aynı olmaz demişti 🤷🏽♀️ Ama çocuk resmen 3 hafta hiç bi şey yemeden gezdi sonra düzeldi kendiliğinden gerçekten bi çözümü yok gibi sadece sabırlı olmak lazım😌 ama çok zor kahvaltı yapmadığı sabah o günüm resmen kötü geçiyor çok etkiliyor beni üzülüyoruz anne olarak haliyle🤦🏽♀️