Bukrem62 Aynen öyle sağkık bakanı aşılarda aksama olcak gelemiycek dedi Erdoğan hayır aksamıycak dedi 2 gün sonra sağlık bakanı 100 bin aşı geliyo diyo 2 günde nasıl çözdünüz acaba sorunları neden çünkü 4 hafta arayla yapılması gereken aşıyı 8 hafta arayla yapcaklar 🤦 bu virüs bitmez daha 10 yıl sürer bu gidişle ülkemizin kalan yarısını satarlar kendileri yerler onuda milleti açken devletin doyduğu tek ülkeyiz galiba 🤦