Aralarında 22 ay var ve çok zorlanıyorum bebeğim henüz 27 günlük kızım devamlı kıskançlıktan ağlama krizleri geçiriyor kişilik değiştirdi diyebilirim asla tek bırakamıyorum çünkü bilinçli bir şekilde kardeşine zarar vermek istiyor oysaki asla öyle şeyler bilmezdi odası ayrıydı kardeşinin beşiği yanımızda diye bizimle uyumak istiyor allah yardımcımız olsun zor günler elbet ama geçecek bu bir süreç ve zorlanacağız ama sonrasında oyun arkadaşı olacaklar kimseye ihtiyaç duymayacaklar