Murvetbartu Bu ilaçları kullanan bilgisi olan var mı arkadaşlar? Ciddi reflü problemimiz var. Doktorumuz kendi kendine geçer diyor ama bebeğimiz perişan durumda zaten bir yandan gazla da uğraşıyoruz .
Hatce1344zm biz kullanıyoruz 6 aylik bebegim var çok faydası var düzenli kullan bacim 1 yasına kadar geçer insallah dedi doktor…
Daphnemom 1 hafta sabah öğle akşam kilosu 4.5 üzeri olduğu için 2şrr saşe gaviscon infant kullandık ciddi faydasını gördüm sonraki hafta günde 1 defa tek saşe kullandık şuan kullanmıyoruz artık hıçkırık tutmalar kusmalar bitti.