Kuboos_ [url=https://resmim.net/ayjjlw/][img]https://i.resmim.net/i/ kızlar çıkmamış değilmi pandemi yardımı ?
Mom8732 Kuboos_ sanırım daha önce bir kere sadece yardım almışsınız Faz 1 den.. 2. Yardımı almadığınız için kapsam dışı görünüyorsunuz yani çıkmamış şartlar oluşmadığı için
Minebilal sezeryan sonrasi dikislerde akintisi kizarikligi olanlar oldu mu olduysa ne yaptiniz 13 gunluguz ne onerirsinz simdiden saolun kizlar
Mom8732 Minebilal madecassol krem sür canım sabah akşam. Bende oldu doktor onu yazdı geçti toparlandı çok şükür birde kuru tutmaya dikkat et
elif_07 Minebilal kızarıklık vardı ama akıntı olmadı. Kuru tutman lazım. Ama enfeksiyon riskine karşı batikonla temizle sonra sil kuru tut.
Bryumakmutluluk Minebilal aynı durumdaydım canım enfeksiyon dedi doktor antibiyotik iğne kullandım 2 hafta geç olmadan doktora git derim canım çok geçmiş olsun