uykusuzMoMm Hivrozam ilk defa goruyorum canm boyle bısey doktoruna bır resm at istersen belkı bilen bır anne cıksr gecmıs olsun
yazkokusu Hivrozam bi arkadaşımda da aynı durum olmuştu sezeryandan sonra . Doktor müdahale etti iltihabı akıtmış dediğine göre . Daha sonra antibiyotik tedavisi gördü. Geçti. Bende de dikiş üzerinde olmuştu ama böyle baloncuk değil . Aynı şekilde antibiyotik kullandım aktı gitti.
SencerMom Hivrozam merhba bende de aynı sorun var şuanda 1aydr geçmedi bugün de plastik cerrahiye gitmem lazmmis kesip alınacak dedi sizin fotoğrafnz açılmıyor rica etsem atarm misinz şuanda geçti mi
gizemhifanur Bende de dikisin bittiği yerde olmuştu ama sarı büyük olmuştu doğum yaptigim hastaneye gittim iltihap kapmış filan dedi orayı deldi pansuman yaptı içinden görüştü kan cıktı 😔