Kızlar 16 günlük bebeğim var dün bir mememde mastit olduğundan şüphelendim neyse ki sıcak su ve bol emzirmeyle açıldı ama bebeğim şimdi o memeyi emdiği zaman ağlıyor sürekli sütüm mü gelmiyor o memeden anlamıyorum çok huzursuz yavrum evde tek başıma bakıyorum hiç uyumadım bu huzursuzluğun sebebi ne olabilir çok üzülüyorum sütüm gidecek diye de strese girdim 😕