Tehay askım sarı sıvı dediğin kolostrum en guzel en önemli süt. Sen hemşirelere niye bırakıyorsun kararı senin izmin olmadan nasıl mama verirler. Bebeğin yogun bakım falan bi durumu yoksa yanındaysa emzir sürekli , sütün varsa neden mamaya bulaşasın ben bırakana kadar ne çektim. Dogru bir şekilde tuttur ve emzir. Bebekler ilk on bes gun sadece açlıktan ağlar benim doktorum böyle söylemişti