atopiklininannesi 0-6 ay arası progamin as kullandıktan sonra hangi mamaya geçtiniz doktorumuz 6.aydan sonra mama değiştirebilirsin dedi ama korkuyorum yine alerjisi tetiklenir diye bu arada sadece mamayla besleniyor o yüzden doğru seçim yapmak istiyorum
ecemm-6161 atopiklininannesi canım deneyeeek göreceksin bunu her mama farklı yanıt verir bebekte ben de hep denedimn