Biz şarkı söyleyen Niloya almıştık, hareket ediyor ve ışıkları yanıp sönüyor, kızım çok sevdi çok ilgisini çekiyor. Ayrıca da penguen şeklinde bir çıngırağı var, hem diş kaşıyıcıları var hem de yine şarkı söyleyip 8 şarkı çalıyor. Onunla da çok fazla vakit geçirdi, artık bozulma yoluna girecek 😂 Ama benim düşüncem oyuncak yetmez, ben bazen kendi kendime de oyun oynuyorum onunla. Hapşırma şakası yapıyorum, ağlıyor gibi yapıyorum, bazen dans ediyoruz. Böyle şeyler beyin gelişimine daha katkılı. 🙏🏻🌹❣️