SuPerisiiii Kızlar merhaba, bebeğim 5 aylık ama kilosu ve boyu standartın altında olduğu için mamaya başlayacağız. Bana önerebiliceginiz bi mama var mı? Ve devam sütü ile mama arasındaki fark nedir? Hangisini almalıyım ?