Mehmetkaan Ecmsd bende sezeryan doğumdan 2.5 ay sonra oldum ama yok böle bi kanama çok fazla oldum ağrısıda cabası sizin nasıldı acaba
Hndnr41 Ya ben 8 ay olmadım sonra normal 1 hafta adet gördüm ama şimdi bu ay yine olmadım böyle düzensizlikler oluyo bilen var mı aranızda normalde adetim düzenlidir böyle gecikmeler olmaz bi şüphem yok ama yinede korkuyorum
gg00 Hndnr41 düzensizlik olabiliyor sanırım tabi tecrübeli anneler daha iyi bilir onlar yanıtlarlar umarım..
Tugcerylmzkerem Hndnr41 Dogumlardan sonra bir muddet duzensiz adet gormek normaldir zamanla eski duzenine tekrar oturuyor
Rojdaa gg00 Evet bir defa test yaptım çok bitkin bir haldeyken şüphelendim ama negatif çıktı 🤭 oruç tutuyordum herhalde rabbim yorglugumu gördü valla dua etmedim olayım diye ama insan mahvoluyor bebekle ister istemez keşke olsam diyor 😂
gg00 Eecc dereotu tahin helvası yeyin bol bol süt için stresten uzak durun bol bol gelir inşallah sütünüz 🙏🏻
Tugcerylmzkerem gg00 40 kim ciktan tan bir hafta sonra oldum insallah bu seferkinde biraz gec olurum rahat ederim adet donemlerim biraz sancili geciyor kucuk bebekle daha zor oluyor