Mihram_emine Merhaba arkadaşlar bebegim 45 günluk anne sütüyle besleniyor sadece 7gün oldu hala kaka yok başına gelen oldumu 10güne kadar normal diyolar bilemedim :(
Flamingoo Mihram_emine evet canım sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal. Bende kızımda yaşadım doktorumuz fitil vermişti 10. Gün fitille yaptırtıyordum bir kaç kere kullandım sonra düzene girdi kendisi zaten. Doktora danışın.
Hatice3443 Mihram_emine merhaba benim oğlum 2.5 aylık 6 gündür yapamıyordu normalde hergün yapan bi bebekti ama Yapmadı 6 gün sağlık ocağına gittik ebe fitil verdi fitili verip vermeme konusunda kararsız kaldım ama 6 gün çok uzun bi süreydi verdim 15 dakika sonra yaptı iyiki vermişim katı ve kötü kokuluydu ve çok fazlaydı tavsiyem bi sağlık ocağına götürün ben zeytin yağı ile masaj yaptım poposuna hergün karnına ama fayda etmedi inşaallah sizin bebeğinizde düzelir yapmaya başlar
sevgi88 Mihram_emine ilk etapta altını değiştirirken poposuna zeytinyağı damlatın bi kaç saat bekleyin yapmazsa içirebilirsiniz
Gerbera19 Bizde yaşadık aynı şeyi halen de yaşıyoruz en iyi 4- 5 günde yapıyo 7 8 güne kadar da beklediğimiz oldu, doktorlar normal karşılasada bebeğim çok huzursuz olduğu için ben karşılamıyorum , çok saçma altta yatan sebebi araştırmadan normal demek bence
Aysetugra Biz 9 gün olunca doktora sorduk normal dedi. Ama kolay yapması için hakiki zeytin yağı ver dedi. Sabah akşam bir çay kaşığı verdim. 6 aylık olduk düzenli yapıyor
Hediyemmm Mihram_emine canim bnm kizim da dogdu dogumdan sonra ilk kakasini yapti sonra 4 gun gecti artik dr goturdum dr tum herseyine bakti normal bi sorun yok dedi uyarici yapti kizim kakasini yapti 7 gune kdr norml dedi ama huzurluzlugu fln yoksa ayriyeten sadece anne sutu aliyorsa. Biraz yapti kndi sonra yine yapmamays basladi dr gittik herhangi bi sorun yok bagirsajlari flan gayet iyi dedi bu sorun nerdeyse 6. Aya kdr boyle dvm etti ksc kez gittik geldik ek gidaya başladık kabizlik oldu dr ilac kullandrdi yine gecmedi krem verdi yine gecmedi ek gida tam anlamiyla oturdu kizumin kakasi da normale dondu. Allah yardimciniz olsun insallh
1prens_1prenses_Annesi Mihram_emine b2nim kızımda 4 ay 7 günlük geçen hafta 11. Günde yaptı yine bugün 4 gün oldu yapmıyor sadece anne sütü alıyor zeytinyağ veriyorum yine tık yok
toesta Mihram_emine yaptığı zaman katı yapmıyorsa zorlanmıyorsa huzursuz degilse güne çok takılmayın bence benim oğlum ek gıdaya geçene kadar öyleydi 9 gün 10 gün 12 gün bile oldu yapmadığı hep doktora götürdüm normal dediler bağırsak düzenleyici biogaia önerdiler o isimize yaramıştı
ipekile Mihram_emine biz yasadik ayni durumu.10 gunde bir yapiyordu.doktor zeytinyagi icirin 2 kasik birde zeytinyagiyla poposunu ovalayin dedi.o zaman yapmaya basladi.simdi 3 aylik kendiliginden yapiyor.
Mihram_emine Gerbera19 baktım ama göremedim hic böyle yapmazdi 2güne bir yapardi normalde ilk kez yapmıyor :( 8. Gün oldu bakalim 2 gün daha beklicem carşambaya doktora götururum olmadi