Herkese merhaba… Görevin nedeniyle urfadayım küçük bebeğim var kayınvalidem ve kayınpederim yanmdalar bebeğe bakıyorlar… Cuma günü memlekette doktor randevum var haliyle onlarda evlerine dönmek istiyorlar artık … Sorum şu ben doktor randevusunu gerekçe göstererek izin aldım beraberindeki kişiler kısmına kv ve kp yazdım onaylandı ama 65 yaş üstü oldukları için onları ayrıca izin almam gerekiyor mu ?