Kizlar cok yakin arkadasim cuma dogum yapti. Sezeryan. Agrilari cokmus. Bebek surekli emmek istiyo gogsu yara olmus ve bide ustune lohusalik psikolojisi eklenince bakamiyorum ben bu cocuga diye aglayarak beni aradi. Biraz konustuk agladi rahatladi ama. Birazda herseyi kafaya takan biri neler soyleyip yatistirabilirim. Azicik akil verin. Cok sevdigim bi arkadasim destek olmak istiyorum