Kizlar selam ,kizim 4 yasinda 2 yıldır odasi var ama.bir türlü halisini bulamadım bu ince olanlara vs de baktım ama ya çok pembe ya da çok çocuksu artık bütçeyi de aşıp gerekirse almak istiyorum sizlerin kullandığınız ya da tarzını beğendiniz modeller varmidir odasinin mobilyaları beyaz ve tahta renginde icinde şu yeşili acık pembe beyaz ama.karisik olmayan model tavsiyeleriniz varsa paylaşabilir misiniz?