Egehaninannesii tek sorun sezaryense, doktorun risk olarak gördüğü tek şey buysa, sezaryenden 3-4 ay sonra hamile kalınabiliniyor. Tabi tavsiye edilmiyor ama kalınırsa da sorun yok. Şöyle ki, sezaryen sonrası 6-7 ayda toparlanıyor ameliyat yeri, e zaten 3 ayı geçmiş oluyor, göbek de hemen öyle çıkmıyor hamile kalınca, hemen gerilmiyor karın, bir 3-4 ay da öyle eklenince zaten 6-7 ayı buluyor. Sizin durumunuzda 9 ay çoktan geçmiş bile, zaten sıkıntı yok yani. Umarım sağ salim kavuşurlar bebeklerine 🙏💕