Kızlar masa sandalye takımı almayı düşünüyorum. Bulut model yaz sil yüzey Masa sandalyede şuan indirim var hoşuma da gidiyor ama kullanıp memnun olan var mı? Sandalyesi oturma kısmı cok rahat değil gibi geldi gözüme. Bir de boyutları cok mu küçük acaba satıcı 5 yaşa kadar kullanılabilir yazmış ama yorumlarda 2 3 yazmışlar. Kullanan arkadaşlar bilgi verirse cok sevinirim 😊