Neslihankrbl 8 gün önce doğum yaptım göğüs uçuk yok emziremiyorum çok acı çekiyorum sizce ne yapmalıyım ?
Milasmom Neslihankrbl ben aventin silikon gogus ucunu kullaniyorum benimde gogus ucum yok. Eczanede wee markasinin gogus ucu cikaran pompasini da gordum gecen gun, ondan da alabilirsiniz 20 liraydi.
KuzeyinAnnesii Neslihankrbl aventin small olan göğüs silikon ucundan alıp emzirmeye başla canım bir müddet sonra göğüs uçların şekillenip tutmaya başlıcakdır Allahın izniyle
tugbaemir Bende yaşadım aynı şeyi bebeğin ağzı küçük ucu çıkmamış bidaha hemşireden eğitim aldım baş parmakla işaret parmağını c şeklinde göğüs ucunu trum inceliyo o ara bebeğin ağzına sokun bebekler doğuştan emme yetisiyle doğarlar ilk seferinde olmasa bile mutlaka tutacaktır memeyi sabırlı olun bebek emdikçe ucu çıkacaktır sabırlı olun sütünüzde o zaman çoğalıcaktır ben bebek tutana kadar mama verdim 4. Günde tuttu ama sütüm yoktu 1,5 hafta mama emzirme beraber sonra mamayı tamamen bitirdim sütünü çoğalttım çok rahat oluyo gerçekten mama zahmetli oluyo