Merhaba Anneler, bebeğim 7 ay 8 günlük. Geceleri sık uyanıp emerdi hep. Son 1 aydır azaltmıştı gece 4 kez kalkıyordu. Ben de bunu fırsat bilip yatağımızı ayırdım. Onun yatağı montesso. Gece uyanınca onun yatağına gidip emziriyordm. İlk bi kaç gece iyiydi. Ancak 2 gecedir kabus gibi. Geceleri her uyandıgında sızlanma şeklinde ağlıyor. Yanıma uzanıp emZiriyorum ancak uykuya geçmiyor. Kucağıma alıp emzirirsem uyuyor. Uyuyunca yatağa koyuyorum 1 saate yine uyanıp ağlıyor. Çok zor durumdayım. Var mı benim durumumda olan. Bebeğim gece de kucağımda uyumak istiyor ve ben çok uykusuzummm